Competiția Comunicării 2024

#dcrpp20
Competiția Comunicării 2024 admin November 16, 2022

Câștigători Competiția Comunicării 2024:

  • Murariu Alexandra Elena, Piatra-Neamț, nota 10.00
  • Constantinescu-Prigon Maria, Baritiu, Cluj-Napoca, nota 10.00
Felicitări tuturor celor înscriși!

—————-

Concursul de proiecte “Competiția Comunicării”

Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate, din cadrul Universității Babeș-Bolyai, anunță un concurs pentru elevii din clasa a XII-a. Concursul reprezintă un criteriu alternativ de admitere la programele de licență Comunicare și Relații Publice sau Publicitate, programe cu predare în limba română.

Tema concursului: comunicarea într-o situație de criză

În baza Regulamentului de admitere al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării pe anul universitar 2024/2025, candidații care obțin premiile I și II la Competiția Comunicării, organizată de Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate al FSPAC, pot fi admiși la specializările Comunicare și Relații Publice sau Publicitate fără concurs de admitere, în cadrul sesiunii iulie 2024.

Tema concursului este reprezentată de identificarea elementelor de PR și publicitate, dintr-o întâmplare reală, pe baza unui text care poate fi găsit în secțiunea de completare a răspunsurilor.

Vor beneficia de a această prevedere numai candidații care au fost declarați reușiți la examenul de bacalaureat din sesiunea iunie-iulie 2024.

Regulamentul concursului “Competiția Comunicării”

Toate răspunsurile vor fi trimise utilizând formularul de pe această pagină. Pentru eventuale nedumeriri sau întrebări suplimentare, ne puteți scrie la competitiacomunicarii@fspac.online.

Termenul limită pentru transmiterea răspunsurilor este 31 mai 2024, ora 23:59. Fiecare participant are dreptul la o singură înscriere.

Jurizarea proiectelor va fi făcută de o comisie formată din trei membri. Nota finală va fi calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de membrii comisiei. Membrii comisiei se vor alege dintre cadrele didactice și de cercetare ale Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate.

Nota finală acordată de membrii comisiei va constitui notă de admitere la una din specializările Comunicare și Relații Publice sau Publicitate.

Criterii de evaluare

Capacitatea de identificare a elementelor importante din articol.

Contextualizarea corectă a problemelor tratate în articol.

Înțelegerea și prezentarea strategiei de PR.

Enumerarea a cel puțin trei și cel mult cinci lecții care pot fi învățate în urma acestui articol.

Conceptualizarea clară și concisă a unei concluzii referitoare la acest articol.

Exprimare corectă din punct de vedere gramatical.

Utilizarea diacriticelor în redactarea răspunsurilor.

Sistemul de notare

Întrebarea 1 – 2 pct.

Întrebarea 2 – 1 pct.

Întrebarea 3 – 2 pct.

Întrebarea 4 – 2 pct.

Întrebarea 5 – 3 pct.

1 Step 1

Citiţi cu atenţie articolul „CODO Inc.: Cum dezvolți o strategie eficientă de relații publice într-o situație de criză” (click pentru document) şi răspundeţi la următoarele întrebări: 

Sunt de acord ca datele mele să fie prelucrate exclusiv în scopul înscrierii mele la Competiția Comunicării, ediția 2024.pick one!
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Competiția Comunicării - Împreună pentru votul european din 2024!

În perioada aprilie – 6 iunie 2024, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, în parteneriat cu Facultatea de Studii Europene, lansează campania “Competiția Comunicării: Împreună pentru votul european din 2024!”.  Concursul este dedicat celor pasionați de comunicare și inovație. Invitația noastră este de a participa cu un conținut audio (tip podcast) sau un clip video care să transmită, într-un mod cât mai atractiv și inovativ, mesajul de mobilizare la vot în alegerile europene din 2024.

Participanții sunt provocați să creeze materiale care să inspire și să motiveze tinerii să participe la acest proces democratic esențial. Cele mai bune creații vor fi recompensate cu premii importante: două tablete Apple.

Vă așteptăm să vă alăturați inițiativei noastre și să contribuiți la mobilizarea tinerilor pentru viitorul Europei!

Titlu proiect: Building an informed and engaged European electorate for voting in the 2024 European Elections – Romania, Hungary, Poland, Bulgaria,

Acronim EU-RO-UBB-EP2024,

Cod proiect EP-COMM-SUBV-NAT-E-2023- 101159812.

1 Step 1

Aici încarci materialul audio sau video.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right