Anunțuri importante!
Perioada de depunere online a cererilor de prelungire de studii/transfer/reînmatriculare/întrerupere studii este în perioada 1.09 - 7.09.2025. Cererile trimit pe emailul institutional al secretarei specializării de care aparține.
Cererile nedepuse în termen NU se mai aprobă.
Studenții aflați în una dintre aceste situații, trebuie să fie cu taxele de (să nu fie debitori).
Studenții din anul III care au minim 30 de credite, dar mai au examene restante (si din ani anteriori), trebuie să-și facă prelungire de studii sau vor fi exmatriculați. Prelungirea de studii se face pe două semestre. Aceștia nu vor achita taxă de școlarizare, doar examenele restante trecute în contract, înainte de fiecare sesiune.
Studenții aflați în situația de reînmatriculare, odată cu depunerea cererii de reînmatriculare trebuie sa achite taxa de 300 Ron (taxă de reînmatriculare). Aceștia nu vor achita taxă de școlarizare, doar examenele nepromovate în anul universitar anterior.
Studenții care solicită transfer la Învățământul la distanță, odată cu depunerea cererii de transfer trebuie sa achite 200 Ron ( taxă transfer).
Împreună cu cererea veti atașa și chitanța (dacă este cazul). Toți studenții care se regăsesc într-una din aceste situații trebuie să trimită email secretarei specializării de care apartine, pentru a primi modelul de cerere și instrucțiuni referitoare la taxe, dacă este cazul.
Pentru anul I
Anunțuri importante!
Perioada de depunere online a cererilor de transfer/întrerupere studii este în perioada 1.09 - 7.09.2025. Cererile trimit pe emailul institutional diana.damian@ubbcluj.ro.
Cererile nedepuse în termen NU se mai aprobă.
Studenții aflați în una dintre aceste situații, trebuie să fie cu taxele de (să nu fie debitori).
Studenții care solicită transfer la Învățământul la distanță, odată cu depunerea cererii de transfer trebuie sa achite 200 Ron ( taxă transfer).
Împreună cu cererea veti atașa și chitanța (dacă este cazul). Toți studenții care se regăsesc într-una din aceste situații trebuie să trimită email pe adresa diana.damian@ubbcluj.ro (in perioada mentionata), pentru a primi modelul de cerere și instrucțiuni referitoare la taxe, dacă este cazul.
ATENTIE! Studentii care nu au 30 de credite/an necesare promovarii anului universitar (fara cele 4 credite de la Educatie fizica) trebuie sa reia procesul de admitere.
Pentru anul II
Anunțuri importante!
Perioada de depunere online a cererilor de transfer/reînmatriculare/întrerupere studii este în perioada 1.09 - 7.09.2025. Cererile trimit pe emailul institutional diana.damian@ubbcluj.ro.
Cererile nedepuse în termen NU se mai aprobă.
Studenții aflați în una dintre aceste situații, trebuie să fie cu taxele de (să nu fie debitori).
Studenții aflați în situația de reînmatriculare, odată cu depunerea cererii de reînmatriculare trebuie sa achite taxa de 300 Ron (taxă de reînmatriculare). Aceștia nu vor achita taxă de școlarizare, doar examenele nepromovate în anul universitar anterior.
Studenții care solicită transfer la Învățământul la distanță, odată cu depunerea cererii de transfer trebuie sa achite 200 Ron ( taxă transfer).
Împreună cu cererea veti atașa și chitanța (dacă este cazul). Toți studenții care se regăsesc într-una din aceste situații trebuie să trimită email pe adresa diana.damian@ubbcluj.ro pentru a primi modelul de cerere și instrucțiuni referitoare la taxe, dacă este cazul.