Scurtă prezentare a cursului
Cursul oferă informații și exerciții practice pentru o prezență cât mai productivă în mediul online pentru companii, IMM-uri și instituții publice. Cursul se adresează persoanelor care doresc să-și dezvolte în mediul online o afacere sau instituțiilor private sau publice care doresc să-și îmbunătățească prezența în mediul online.
Obiectivele cursului
- Strategie online și cultură instituțională
- Implementare strategie online și targetare public țintă
- Interpretarea datelor rezultate și implementarea strategiei ulterioare
Tematica
- Strategie online pe termen scurt, mediu și lung
- Cultura organizațională și impactul asupra strategiei
- Brand ambasadorii companiei
- Implementare strategie online
- Atitudinea companiei în mediul online
- Comunicare online
- Google Ads
- Facebook Ads
- Interpretarea rezultatelor
- Analiza graficelor
- Facebook Analytics
- Google Analytics
- Stabilirea strategiei bazate pe rezultate
Instructori
Nicu Urs
Nicolae Urs este lector universitar, prodecan al facultății și este interesat de tot ce are legătură cu tehnologia (felul în care instituțiile publice utilizează noile tehnologii, schimbările comunicaționale aduse de noile rețelele sociale, posibilitățile oferite de ”big data” și modul în care vizualizarea de date statistice poate ajuta la decelarea tendințelor în societate). Are un doctorat în comunicare online și a efectuat un stagiu de pregătire în SUA în acest domeniu. Predă cursuri în domeniile e-guvernării, utilizării noilor tehnologii și comunicării cu ajutorul internetului. Este implicat activ în proiecte practice din aceste domenii atât în Cluj-Napoca cât și la nivel național.
Adi Hudrea
Adrian Hudrea este lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Administrație și Management Public și director al Direcției pentru Tehnologia Informației și Comunicațiilor din UBB. A absolvit programul de licență în Administrație Publică în 2004 și un MPA cu specializarea Public Services Management în 2006. În 2005 a beneficiat de o bursă de cercetare la Michigan State University iar în 2015 a obținut titlul de doctor în Sociologie, cu teza Cultură organizațională în administrația publică locală din România. În perioada 2009-2010 a ocupat funcția de consilier la Cancelaria Primului Ministru. Principalele sale domenii de interes sunt cultura organizațională, reforma managementului public, managementul strategic și leadership-ul.
Dorin Spoaller
Dorin Spoaller este antreprenor în Cluj-Napoca, cu o experiență de peste 10 ani în spațiul digital, marketing digital și social media. Este de 6 ani leaderul agenției de branding digital Branding Boutique. Este absolvent al secției de Publicitate al Departamentului de Comunicare, Relații Publice și Publicitate, nivel licență și masterat. Momentan este doctorand al aceleiași secții, cu o temă de doctorat ce se învârte în jurul Social Media. Cursurile predate sunt Publicitate Online și PR Online. De asemenea, Dorin este responsabil de branding-ul și imaginea FSPAC în mediul online.
Cui se adresează cursul?
Cursul este conceput pentru 3 situații:
- Strategie și implementare online: ghid de dezvoltare online pentru companii (pentru companii)
- Strategie și implementare online: cum să-ți dezvolți cu succes afacerea online (pentru IMM-uri)
- Strategie și implementare online: ghid de comunicare online cu cetățenii (pentru instituții publice)
Numărul de ore
16 ore (întâlniri față în față sau online pe Zoom, în funcție de cum ne permite legislația în perioada pandemică) în weekend, 8 ore sâmbătă, 8 ore duminică, cu pauze de cafea și masă.
Raport teorie/practică
16 ore (demonstrații și aplicații practice )
Taxă
2299 RON
La grupuri mai mari de 10 persoane (inclusiv) se aplică o reducere de 13% per participant.
Contact
urs@fspac.ro, hudrea@fspac.ro
Finalizare curs
La absolvirea cursului participanții primesc o diplomă acreditată UBB.