Scurtă prezentare a cursului
Cursul de SOCIAL MEDIA MANAGEMENT este un curs introductiv cu obiectul principal de familiarizare cu ecosistemul social media, în special cu platforma Facebook, cea mai utilizată în România la ora actuală. Cursanții vor înțelege tipurile principale de conținuturi publicate în social media, pașii unei campanii de comunicare și se vor familiariza cu instrumente de monitorizare, vor discuta bune practici în comunicarea pe Facebook și vor fi inițiați în cele mai noi funcționalități ale platformei.
Obiectivele cursului
- Cursul își propune familiarizarea cursanților cu crearea de conținut digital, publicarea și promovarea pe social media, precum și analiza datelor pentru construirea unei strategii de comunicare pe social media.
Tematica
- Prezența online și social media
- Tipuri de conținut pe paginile de Facebook Campanii de promovare – configurarea publicului țintă și planificarea publicării Facebook Page Insights și măsuri ale impactului la public
- Ecosistemul Facebook Business și publicarea de mesaje publicitare
- Distribuirea mesajelor pe pagini și platforme multiple
- Bune practici în redactarea de mesaje
- Bune practici în producția de conținut vizual și audiovizual
- Bune practici în administrarea comentariilor
- Proiectarea conținutului pentru dispozitive mobile și Instant
- Articles Analiza paginilor de Facebook folosind interogarea API Configurarea de chat bots pentru Facebook Messenger
Instructori
Radu Meza
Radu Meza este conferențiar universitar, responsabil al programului de licență Media digitală - primul de acest tip din România. Are un doctorat în sociologie pe tema structurii și dinamicii sistemelor online de tip rețea socială și realizează de 10 ani cercetări pe seturi de date colectate automat din social media. Predă cursurile Editare în limbaje Web, Sisteme de management de conținut Web, Media și cultura populară, Introducere în studii media, Teoria noilor media, Analiza media, Web Design, Cultura noilor media și Aplicații digitale în managementul media.
Paul Boca
Paul Boca este cadru didactic asociat al Departamentului de Jurnalism și Media Digitală, FSPAC, UBB. Începând din 2015, coordonează un seminar în cadrul căruia fiecare student administrează și creează conținut pentru o pagină de Facebook business. A făcut parte din echipele de comunicare ale Zilelor Culturale Maghiare din Cluj, Photo Romania Festival, Yuppi Camp, QuartFest și Man.In.Fest International Experimental Theatre Festival.
Bogdan Beșliu
Bogdan Beșliu este digital marketing specialist în cadrul unei companii de IT din Cluj și de-a lungul anilor a făcut parte din departamentele de marketing și comunicare a mai multor festivaluri din Cluj, axându-se pe partea de comunicare online, cu precădere pe platformele Facebook, Instagram, YouTube, Twitter și LinkedIn. Printre proiectele sale se numără TIFF, Festivalul Internațional Comedy Cluj și UNTOLD.
Cui se adresează cursul?
Cursul se adresează persoanelor care doresc să se inițieze în managementul social media pentru companii, instituții sau evenimente.
Numărul de ore
Cursul se va desfășura în format modular, în două întâlniri de câte 6 ore în două week-enduri consecutive.
Raport teorie/practică
6 ore de teorie/6 ore de practică
Număr de ore/materiale video
1
Taxă
600
Cerințe minimale
Cursul se va desfășura la sfârșit de săptămână în spațiile FSPAC în săli cu videoproiector. Expunerile și demonstrațiile din cadrul orelor de curs vor fi intercalate cu discuții și aplicații practice. Cursanți își vor utiliza propriile laptopuri sau tablete în cadrul acestor aplicații practice.
Alte caracteristici/informații
Cursanții vor configura o pagină de Facebook sau vor lucra pe o pagină pe care o administrează deja. Evaluarea pe parcurs va fi făcută pe baza aplicațiilor practice din timpul cursului. Evaluarea finală va consta în redactarea unui plan de campanie de comunicare pe social media care să includă profilul publicului țintă, tipurile de conținut publicate, moduri de angajare a interesului publicului, buget pentru promovare. De la momentul încheierii cursului, cursanții vor avea la dispoziție 15 zile pentru pregătirea proiectului final. În baza rezultatelor evaluării pe parcurs și a evaluării finale, cursanții vor primi un atestat de SOCIAL MEDIA MANAGER. Numărul minim de cursanți înscriși pentru organizarea cursului: 15
Contact
meza@fspac.ro, 0743 049 015