Scurtă prezentare a cursului
Workshopul te ajută să îți organizezi activitățile de implicare în comunitate din cadrul firmei, al departamentului sau al echipei tale. Vei învăța noțiuni de bază de fundraising, înțelegând mai bine motivația angajaților/colegilor tăi de a se implica în comunitate, precum și descoperind metode de implicare în comunitate care pot fi folosite de compania ta, cu sprijinul angajaților sau al colegilor de echipă sau de departament sau chiar al partenerilor de business. De asemenea, vei învăța cum să organizezi campanii de implicare în comunitate cu echipa sau angajații tăi.onceptelor şi cunoştinţelor teoretice livrate cu ajutorul prezentărilor PP şi a studiilor de caz. Se încurajează întrebările, dezbaterea argumentată şi exemplele de bune practici.
Obiectivele cursului
La finalul workshop-ului:
- Participanții vor acumula cunoștințe de bază de fundraising;
- Participanții vor fi capabili să implementeze campanii sociale, precum activități de voluntariat, evenimente de strângere de fonduri sau campanii de advocacy.Înţelegerea conceptelor din domeniul antreprenoriatului
- Realizarea unui plan de afaceri
Tematica
Principalele teme ce vor fi abordate în cadrul workshop-ului:
- motivația/interesul angajaților față de problemele din comunitate
- cum să îți alegi cauza pe care să o susții; - metode de implicare
- cum poți contribui la rezolvarea problemelor din comunitate (voluntariat, donații salariale, sponsorizări, advocacy, crowdfunding, evenimente speciale etc.);
- metode de atragere de resurse financiare prin implicarea angajaților sau a partenerilor de business;
- exemple practice de campanii sociale de succes, idei de campanii ce pot fi puse în practică.
Instructor
Paula Beudean
Paula este facilitator și consultant în fundraising, storytelling, design thinking, educație antreprenorială și NGO management. În cei câțiva ani pe care îi mai are până la 20 de ani de experiență profesională, planul ei este să contribuie la rezolvarea diverselor provocări sociale sau din comunitate, utilizând și promovând design thinking. De asemenea, prin proiectele în care lucrează, încurajează și sprijină tinerii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitatea lor și să se facă auziți folosind metode și tehnici moderne de storytelling. Paula este cadru didactic asociat al Departamentului de Administrație și Management Public din 2008, în cadrul programelor de NGO Management și Leadership. În prezent, lucrează la Fundația Danis (România) ca director de programe și de cercetare și colaborează cu Norsensus Mediaforum (Norvegia) ca trainer și consultant în storytelling și design thinking.
Cui se adresează cursul?
Workshopul se adresează mai ales team managers, trainers, middle managers, senior managers, charity board members, dar poate fi adaptat oricărei categorii de angajați.
Numărul de ore
6 ore de workshop (4 sesiuni de 1.5 ore, repartizate într-o zi de workshop)
Raport teorie/practică
Cursul e organizat sub forma unui workshop, prin urmare partea practică reprezintă 75%-80%, iar partea teoretică - 20%-25%.
Workshop-ul e oferit în limba engleză, dar la cerere poate fi livrat în limba română. De asemenea, pentru ca workshop-ul să poată fi organizat e nevoie de cel puțin 12 participanți.
Taxă
175 euro/participant/o zi de workshop
Cerințe minimale
Curiozitate, open-mind, orientare către cauze sociale.
Contact
0264-595.871