Maria Mustățea
Lect. Univ. Dr.
FSPAC, UBB
maria.mustatea@fspac.ro
Maria Mustățea
Lect. Univ. Dr.
FSPAC, UBB
maria.mustatea@fspac.ro

Cine sunt

Vezi varianta în engleză
Ultima actualizare anuală: 27 aprilie 2024
Maria Mustățea a urmat studii de publicitate la nivel licență, masterat și doctorat în limbile română și engleză în cadrul FSPAC. Cu o pregătire sub umbrela științelor comunicării, centrele ei de interes gravitează în jurul strategiei și creației publicitare și a modului în care acestea sunt implementate prin publicitatea multimedia. În plus, e preocupată de influențele culturale existente în publicitatea globală.

Pe ce mă axez acum

Creativitate și strategie în publicitate
0%
Publicitate și globalizare
0%
Publicitate multimedia
0%

Cercetare

Cele mai recente 4 conferințe
2022
ECREA 9th European Communication Conference | Rethink
19/10/2022 - 22/10/2022 | Aarhus (Denmark)
2022
ICA Preconference Comparative Privacy and the Literacies of a Networked Age: A Critical Approach 25/05/2022
Mulhouse (France)
2022
Networked communication in the (post-)global era: Information and knowledge in the digital world
20/05/2022 - 22/05/2022 | Bucharest (Romania)
2021
Entrepreneurship and Research Conference: Digital Transformation
28/03/2022 - 30/03/2022 Cluj-Napoca (Romania)
Cele mai recente 4 publicații - articole, cărți etc.
2023
Mustățea, M., Igrișan, A. T. (2023). Exploring the Congruence Level of Music and Product Category. A Content Analysis on Global Musical Ads
Journal of Media Research, 16(2(46), 46-61. https://doi.org/10.24193/jmr.45.3
2023
Bera, F., Mustățea, M. (2023). Model of Media Dependency: The Media’s Influence on Romanians’ COVID-19 Vaccination Decisions.
Styles of Communication, 15(2), 65-87. https://doi.org/10.31178/SC.15.2.04.
2023
Grivasă, O., Mustățea, M. (2023). Whom Do You Believe? Examining the Effects of Different Review Sources on Third Person Effect, Electronic Word of Mouth, and Purchase Intention.
Styles of Communication, 15(2), 88-112, https://doi.org/10.31178/SC.15.2.05.
2022
Mustățea, M. (2022). Differentiation in digital print advertisements. A comparative perspective.
Editura Presa Universitară Clujeană. ISBN: 978-606-37-1441-2
Domenii de interes
  • - Influențe globale în publicitate
  • Patternuri creative publicitare
  • Strategii și instrumente multimedia
  • Influențe globale în publicitate
Cursuri
Licență
Curs
Publicitate și globalizare (Publicitate)
Curs
Strategii și instrumente multimedia (Publicitate)
Seminar
Publicitate și globalizare (Publicitate, anul 3)
Seminar
Strategii și instrumente multimedia (Publicitate, anul 1)
Seminar
Comunicare publicitară (Publicitate, anul 1)
Seminar
Comunicare mediatică (Publicitate, anul 2)
Seminar
Atelier de gândire creativă și copywriting (Publicitate, anul 2)
Seminar
Tehnici de promovare în social media (Publicitate, anul 3)
Masterat
Curs
Advertising (linia engleză)
Seminar
Advertising (linia engleză)
Curs
Publicitate multimedia (linia română)
Seminar
Publicitate multimedia (linia română, anul 2)
Doctorat
Curs
-