Mucundorfeanu Meda
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
mucundorfeanu@fspac.ro
Mucundorfeanu Meda
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
mucundorfeanu@fspac.ro

Cine sunt

Vezi varianta în engleză
Ultima actualizare anuală: 27 aprilie 2024
Meda Mucundorfeanu este conferențiar la secția germană a Departamentului de Comunicare, Relații Publice și Publicitate, în cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca, România. Este absolventă a acestei facultăți, a Facultății de Litere și a Facultății de Studii Europene și deține un doctorat în istoria media. Interesele ei de cercetare includ efectele media, publicitate, branding, social media și comunicarea politică online.

Pe ce mă axez acum

Social Media Influencer Marketing (SMI)
0%
Cercetare publicitară
0%
Comunicare politică online
0%

Cercetare

Cele mai recente 4 conferințe
2023
Mai 2023: Annual Conference of the International Communication Association (ICA)
Toronto, Canada
2023
Iunie 2023: International Conference on Research in Advertising (ICORIA)
Bordeaux, Franța
2023
Noiembrie 2023: Conferința internațională a diviziei de Comunicare Publicitară a Asociației Germane de Publicistică și Științe ale Comunicării (DGPuK)
Würzburg, Germania
2024
Martie 2024: American Academy of Advertising (AAA) Annual Conference
Portland, Oregon, SUA
Cele mai recente 4 publicații - articole, cărți etc.
2021
Mucundorfeanu, Meda (2021): Framing the Largest Recent Romanian Protests: A Content Analysis of European Online Newspapers
Romanian Journal of Political Science, 21(1), pp. 28-48.
2022
Balaban, Cristina Delia, Mucundorfeanu, Meda, and Mureșan, Larisa Ioana (2022). Adolescents’ Understanding of the Model of Sponsored Content of Social Media Influencer Instagram Stories.
Media and Communication, 10(1), pp. 305-316, https://doi.org/10.17645/mac.v10i1.4652.
2022
Evans, Nathaniel J., Balaban, Cristina Delia, Naderer, Brigitte, and Mucundorfeanu, Meda (2022). How the Impact of Social Media Influencer Disclosures Changes over Time. Discounting Cues and Exposure Level Can Affect Consumer Attitudes and Purchase Intention.
Journal of Advertising Research, 10.2501
2023
Mucundorfeanu, Meda and Balaban, Cristina Delia (2023). Diktiert Fernsehwerbung die Wünsche von Kindern? Die Arbeiten von Robertson und Rossiter, in: Tino Meitz, Nils Borchers, and Brigitte Naderer (coord.): Schlüsselwerke der Werbeforschung
Springer, pp. 201-211. ISBN 978-3-658-36507-3.
Domenii de interes
  • efecte media, publicitate, branding, new media, rețele de socializare online, comunicare politică online, istoria media, storytelling
Cursuri
Licență
Curs
Metode de cercetare în științele comunicării
Curs
Cercetare publicitară
Curs
Branding
Curs
Copywriting
Curs
Strategii de promovare a actorilor politici
Curs
Introducere în științe politice
Masterat
Curs
Metode de cercetare în publicitate și Relații Publice
Curs
Tipologia discursurilor publicitare
Curs
Comunicare de marcă
Doctorat
Curs
-