Szambolics Julia
Lect. univ. dr.
FSPAC, UBB
szambolics@fspac.ro
Szambolics Julia
Lect. univ. dr.
FSPAC, UBB
szambolics@fspac.ro

Cine sunt

Vezi varianta în engleză
Ultima actualizare anuală: 27 aprilie 2024
Mă numesc Julia Szambolics și mi-am început cariera didactică la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babeș-Bolyai, în februarie 2009, ca asistent universitar. Din 2017 sunt lector universitar în Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate. Predau cursuri în diverse domenii, precum comunicare (comunicare interpersonală, comunicare mediatică), PR (CSR) și publicitate (strategii de publicitate, publicitate audio-video etc.). Interesele mele de cercetare includ domenii precum influencer marketing, sisteme media, comunicarea mediatică și publicitatea.

Pe ce mă axez acum

INFLUENCER MARKETING
0%
STRATEGII DE PUBLICITATE
0%
COMUNICAREA MEDIATICĂ
0%

Cercetare

Cele mai recente 4 conferințe
2022
Conferința internațională ECREA 2022: 9th European Communication Conference
Aarhus University, 2022
2022
Conferința internațională: Under the Influence: A Comprehensive Look at Social Media Influencers
FSPAC, 2022
2018
Networked communication in the (post-)global era: Information and knowledge in the digital world,
UNIVERSITATEA BUCUREȘTI, 2022
2017
„Visual Literacy – Bildkompetenzen in digitalen Medienwelten“
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft e.V, 2023
Cele mai recente 4 publicații - articole, cărți etc.
2022
Câmpian, V. & Szambolics, J (2022). Das Mediensystem in Rumänien. Ein aktueller Überblick. In I. Florea (ed.), Deutschsprachige Wissenschaft in Siebenbürgen und die Klausenburger Universität,
Studia Germanica Napocensia, ( Vol. 7, pp. 129-144)
2022
Balaban, D., Szambolics, J., & Chirică, M. (2022). Parasocial Relations and Social Media Influencers' Persuasive Power. Exploring the Moderating Role of Product Involvement.
Acta Psychologica, 230.
2023
Mucundorfeanu, M. & Szambolics, J. (2023). Stereotypical Representations of Gender Roles in Romanian Pharmaceutical Advertising.
Styles of Communication, 15(2), 9-24.
2023
Szambolics, J, Maloș, S. & Balaban, D. (2023). Adolescents’ Augmented Reality Filter Usage on Social Media, Developmental Process, and Well‐Being, Media and Communication
11(4), 129-139.
Domenii de interes
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Publicitatea clasică/ Publicitatea BTL
  • Comunicarea mediatică
  • Sisteme media
  • PR versus jurnalism
Cursuri
Licență
Curs
CSR
Curs
Comunicare-audio video
Curs
Managementul relatiilor cu mass-media
Curs
Comunicare interpersonală
Curs
Bazele PR
Curs
Strategii de publicitate
Masterat
Curs
Publicitatea audio-video
Curs
Sisteme media
Doctorat
Curs
-