Iancu Ioana Raluca
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
iancu@fspac.ro
Iancu Ioana Raluca
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
iancu@fspac.ro

Cine sunt

Vezi varianta în engleză
Ultima actualizare anuală: 12 februarie 2022
Sunt Ioana Iancu, conferențiar universitar la UBB. Sunt specializată în Științe Politice și în Publicitate, în România și în străinătate (Central European University). Sunt doctor în Sociologie și editor-in-chief la revista Journal of Media Research. Sunt membru fondator al Centrului de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială. Temele mele de interes sunt utilizarea tehnologiei în procesul de comunicare, creativitatea și procesul decizional. Îmi place să pictez și să citesc cărți thriller.

Pe ce mă axez acum

Impactul tehnologiei asupra persoanelor în vârstă
0%
Tehnologie și creativitatea
0%
Creativitatea și fericirea
0%

Cercetare

Cele mai recente 4 conferințe
2021
The Regional Conference
30 years of higher education in journalism and communication in Eastern Europe after 1989
2020
Transylvanian International Conference on Public Administration
TICPA
2020
PR Trend
UBB, Romania
2020
Society for the Study of Emerging Adulthood Thematic Conference
SSEA
Cele mai recente 4 publicații - articole, cărți etc.
2020
Ioana Iancu, Bogdan Iancu (2020). Designing Mobile Technology for Elderly. A Theoretical Overview. Technological Forecasting and Social Change, 155.
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2020.119977 (Impact factor 5,846).
2020
Ioana Iancu, Bogdan Iancu (2020). I Love It, but It Is Too Complicated. Aging Adults’ Perspective on Mobile Technology Acceptance
Journal for Communication Studies, 13(2), 13-39.
2021
Patricia Blaga (Ibram), Ioana Iancu (2021). Applications of Virtual Reality in Communication. A Top-Journals Theoretical Overview.
Styles of Communication, 13(1).
2017
Ioana Iancu, Bogdan Iancu (2017). Elderly in the Digital Era. Theoretical Perspectives on Assistive Technologies. Technologies, 5(3), 60.
http://doi.org/10.3390/technologies5030060
Domenii de interes
  • Utilizarea noilor tehnologii în comunicare
  • Creativitatea în comunicare
  • Comportamentul de consum
Cursuri
Licență
Curs
Consumatorul și comportamentul de consum
Curs
Strategii de publicitate
Curs
Proiecte publicitare
Masterat
Curs
Metode de cercetare în relațiile publice și publicitate (linia engleză)
Curs
Gândire creativă în PR și publicitate (linia engleză)
Curs
Planificare și cercetare în publicitate
Curs
Creativitate în publicitate
Doctorat
Curs
Metode de cercetare în relațiile publice și publicitate