Iancu Ioana Raluca
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
iancu@fspac.ro
Iancu Ioana Raluca
Conf. univ. dr.
FSPAC, UBB
iancu@fspac.ro

Cine sunt

Vezi varianta în engleză
Ultima actualizare anuală: 27 aprilie 2024
Sunt Ioana Iancu, conferențiar universitar la UBB. Sunt specializată în Științe Politice și în Publicitate, în România și în străinătate (Central European University). Sunt doctor în Sociologie și editor-in-chief la revista Journal of Media Research. Sunt membru fondator al Centrului de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială. Temele mele de interes sunt utilizarea tehnologiei în procesul de comunicare, creativitatea și procesul decizional. Îmi place să pictez și să citesc cărți thriller.

Pe ce mă axez acum

Utilizarea noilor tehnologii în domeniul comunicării
0%
Percepția persoanelor în vârstă asupra noilor tehnologii
0%
Utilizarea tehnologiei pentru stimularea creativității
0%

Cercetare

Cele mai recente 4 conferințe
2022
Ioana Iancu. Understanding aging adults’ perception on chatbots. A technology acceptance approach. Rethink Impact – ECREA 9th European Communication
Conference, Aarhus, Denmark.
2020
Patricia Blaga, Ioana Iancu. The use of VR in stimulating creativity. An experimental approach in the communication domain. Rethink Impact – ECREA 9th European Communication Conference
Aarhus, Denmark.
2020
Anișoara Pavelea, Lorina Culic, Ioana Iancu. Let’s talk about love. Intergenerational communication between grandparents and grandchildren on romantic issues. Rethink Impact – ECREA 9th European Communication Conference
Aarhus, Denmark.
2020
Patricia Blaga, Ioana Iancu. Applications of Virtual Reality in Communication. A Top-Journal Systematic Literature Review.
The Regional Conference - 30 years of higher education in journalism and communication in Eastern Europe after 1989: From conquering the freedom of expression
Cele mai recente 4 publicații - articole, cărți etc.
2023
Ioana Iancu, Bogdan Iancu (2023). Interacting with chatbots later in life. A technology acceptance perspective in COVID-19 pandemic situation. Frontiers in Psychology - Human-Media Interaction
13(1111003). http://doi.org.10.3389/fpsyg.2022.1111003
2020
Miruna Craiut & Ioana Iancu (2023). The Impact of Gender Stereotypes on Technology Perception. An Experimental Approach on Virtual Assistants.
Journal of Media Research, 16(3).
2021
Miruna Craiut, Ioana Iancu (2022). Is technology gender neutral? A systematic literature review on gender stereotypes attached to artificial intelligence
Human Technology, 18(3), 297-315. https://doi.org/10.14254/1795-6889.2022.18-3.6
2017
Ioana Iancu, Bogdan Iancu (2020). Designing Mobile Technology for Elderly. A Theoretical Overview. Technological Forecasting and Social Change, 155.
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2020.119977
Domenii de interes
  • Utilizarea noilor tehnologii în domeniul comunicării
  • Percepția persoanelor în vârstă asupra noilor tehnologii
  • Utilizarea tehnologiei pentru stimularea creativității
Cursuri
Licență
Curs
Consumatorul și comportamentul de consum
Curs
Strategii de publicitate
Curs
Proiecte publicitare
Masterat
Curs
Metode de cercetare în relațiile publice și publicitate (linia engleză)
Curs
Gândire creativă în PR și publicitate (linia engleză)
Curs
Planificare și cercetare în publicitate
Curs
Creativitate în publicitate
Doctorat
Curs
Metode de cercetare în relațiile publice și publicitate