LICENȚĂ
Comunicare și Relaţii Publice – liniile română, maghiară, germană
Specializarea: Comunicare şi Relaţii Publice
Domeniul: Ştiinţe ale Comunicării
Forma de învăţământ: cu frecvență, 3 ani
Liniile de studiu: română, maghiară, germană
Învăţământ la distanţă (ID): 3 ani, linia de studiu română
Publicitate – linia română
Specializarea: Publicitate
Domeniul: Ştiinţe ale Comunicării
Forma de învăţământ: cu frecvență, 3 ani
Linia de studiu: română
MASTERAT
Relaţii Publice (limba română)
Criterii de admitere:
– Interviu motivaţional pe baza unui CV şi a unei scrisori de intenţie – 70%.
– Media examenului de licenţă – 30%.
Criterii notare interviu:
– Abilităţi comunicaţionale (vor fi apreciaţi următorii parametri: conceptualizare, argumentare, limbaj de specialitate, discursivitate, coerenţă etc.) – 3 puncte
– Cunoaşterea unor limbi de circulaţie internaţională -1 punct
– Experienţă profesională în domeniul comunicării sau în domenii conexe în ţară – 2 puncte
– Stagii de practică în străinatate, burse, traininguri etc. – 1 punct
– Traininguri sau cursuri de specialitate în ţară – 1 punct
– Publicaţii sau produse PR şi/sau publicitate realizate şi implementate în timpul anilor de studiu din facultate sau după absolvirea facultăţii – 1 punct
– Se acordă 1 punct din oficiu pentru nota 10; interviul are o pondere de 0,7 din nota finală.
Notă: Candidaţii trebuie să ateste cu documente la susţinerea interviului îndeplinirea criteriilor 2,3,4,5 şi 6.
Criteriul de departajare:
Media examenului de licenţă;
Nota primită la susținerea lucrării de licență.
Publicitate (limba română)
Criterii de admitere:
– Interviu motivaţional pe baza unui CV şi a unei scrisori de intenţie – 70%.
– Media examenului de licenţă – 30%.
Criterii notare interviu:
– Abilităţi comunicaţionale (vor fi apreciaţi următorii parametri: conceptualizare, argumentare, limbaj de specialitate, discursivitate, coerenţă etc.) – 3 puncte
– Cunoaşterea unor limbi de circulaţie internaţională – 1 punct
– Experienţă profesională în domeniul comunicării sau în domenii conexe în ţară – 2 puncte
– Stagii de practică în străinatate, burse de studiu în străinatate – 1 punct
– Traininguri sau cursuri de specialitate în ţară – 1 punct
– Publicaţii sau produse PR şi/sau publicitate realizate şi implementate – 1 punct
– Se acordă 1 punct din oficiu pentru nota 10; interviul are o pondere de 0,7 din nota finală.
Notă: Candidaţii trebuie să ateste cu documente la susţinerea interviului îndeplinirea criteriilor 2,3,4,5 şi 6.
Criteriul de departajare:
Media examenului de licenţă.
Relații Publice şi Publicitate (limba engleză)
Criterii de admitere:
Interviu motivaţional în limba engleză – 70%
Media examenului de licenta – 30%
Criteriul de departajare:
Media anilor de studii (nivel licenta).
Criterii notare interviu:
1. Abilităţi comunicaţionale – 3 puncte
2. Cunoaşterea limbii engleze atestate printr-un certificat şi abilităţi de exprimare dovedite în timpul interviului – 2 puncte
3. Stagii de practică profesională sau experienţă profesională în domeniu sau în domenii conexe – 2 puncte
4. Stagii de practică în străinatate, burse, traininguri etc. – 1 punct
5. Publicaţii ştiinţifice în domeniu sau produse PR sau publicitate realizate şi implementate – 1 punct
Se acordă 1 punct din oficiu.
Notă: Candidaţii trebuie să ateste cu documente, la susţinerea interviului, îndeplinirea criteriilor 2,3,4 și 5.
Criteriul de departajare:
Media examenului de licenţă.
Publicitate şi relaţii publice (limbile germană şi engleză)
Criterii de admitere:
Interviu motivaţional în limba germană – 70%
Media generală de licență – 30%
Criterii notare interviu:
1. Abilităţi comunicaţionale – 3 puncte
2. Cunoaşterea limbii germane atestate printr-un certificat şi abilităţi de exprimare dovedite în timpul interviului – 2 puncte
3. Stagii de practică profesională sau experienţă profesională în domeniu sau în domenii conexe – 2 puncte
4. Stagii de practică în străinatate, burse, traininguri etc. – 1 punct
5. Publicaţii ştiinţifice în domeniu sau produse PR sau publicitate realizate şi implementate – 1 punct
Se acordă 1 punct din oficiu.
Notă: Candidaţii trebuie să ateste cu documente, la susţinerea interviului, îndeplinirea criteriilor 2,3,4 și 5.
Criteriul de departajare:
Media anilor de studiu, nivel licență
Tehnici avansate de comunicare (limba maghiară)
Criterii de admitere:
– Interviu motivaţional – 70%.
– Media examenului de licenţă – 30%
Criteriul de departajare:
Datorită faptului că admiterea se va face și pe baza unui interviu, comisia de admitere va stabili lista celor admişi; nu există posibilitate de medii egale.
Calendar Licență
- Înscrierea candidaţilor: 12 – 16 iulie
- Rezultate iniţiale: 19 iulie
- Contestaţii, înregistrarea observaţiilor, erorilor, omisiunilor: 20 – 21 iulie
- Confirmarea ocupării locului: 20 – 23 iulie
- Depunerea cererilor de redistribuire pentru candidații „în așteptare”: 20 – 23 iulie
- Redistribuirea locurilor rămase neocupate sau disponibilizate ca urmare a neconfirmării: 24 iulie (inclusiv sâmbătă)
- Rezultate după redistribuiri: 25 iulie
- Confirmarea ocupării locului după redistribuire: 26 – 27 iulie
- Rezultate finale: 29 iulie
Calendar Masterat
- Înscrierea candidaţilor: 12 – 16 iulie
- Interviuri: 18 iulie (duminica)
- Rezultate iniţiale: 20 iulie
- Contestaţii, înregistrarea observaţiilor, erorilor, omisiunilor: 21 – 22 iulie
- Confirmarea ocupării locului: 21 – 23 iulie
- Redistribuiri: 24 iulie
- Rezultate după redistribuiri: 25 iulie
- Confirmarea ocupării locului după redistribuire: 26 – 27 iulie
- Rezultate finale: 29 iulie