three115 Mai jos aveți lista cu stagiile disponibile precum și durata de desfășurare a acestora.

Parteneri de practică
Domenii/Activități

Domeniu de practică/departament
Resurse umane şi evenimente


Activităţi în care te poţi implica
- Întocmire registre, evidențe; arhivare;
- Actualizare documente, evidențe, centralizatoare;
- Evidența timpului de muncă și a celui de odihnă;
- Sinteza unor articole; rezolvare exerciții de management al organizației;
- Supravegherea desfășurării activităților care urmează să aibă loc în Sala Polivalentă;

Cerinţe
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Atenţie la detalii; minuţiozitate;
- Calcul numeric riguros, răbdare;
- Comunicare asertivă;
- Atenţie distributivă.

Perioade:
Octombrie-noiembrie 2015, 5 persoane
1. Domeniu de practică/departament
Comunicare și relații externe
Activităţi în care te poţi implica
Program YouthBank România
- Update bază de date media și parteneri;
- Update cont de Facebook;
- Pregătire mesaje, news și articole pentru website;
- Ajutor în pregătirea unor chestionare de evaluare a membrilor YouthBank Cluj;
- Redactare comunicate de presă;
- Traduceri.

Festivalul Cultural Miraje
- Pregătire campanie de promovare;
- Participare efectivă la eveniment și pregătirea unui material after-event, pe baza unor interviuri luate în timpul evenimentului de la participanți, video, audio sau în scris;
- Update cont de Facebook;
- Monitorizare media eveniment.

Fundația în sine
- Pregătire campanie de fundraising (research, pregătire mesaje, pregătire materiale, lansare), lucru în raport și analiză Google Ads, Facebook Ads, raportări pe Google Analytics;
- Activități de secretariat: mailing, sunat la parteneri, centralizări, introducere de date, lucru în Salesforce;
- Alte activități contextuale în funcție de zile, perioadă, evenimente.

Cerinţe
- Persoane organizate, sociabile, flexibile și dispuse să lucreze cu tineri de liceu; competențe tehnice minime (operare PC, Microsoft Office), creativitate sporită mai ales pentru campania de FR; cunoscători de limba engleză la nivel mediu cel puțin; persoane atente la detalii şi prietenoase.

Perioade:
1 iulie – 31 octombrie 2015, timp de două săptămâni, 5 persoane
1.1 Domeniul de practică/departament

Comunicare și relaţii externe

Asociaţia pentru Relaţii Comunitare (ARC) este o organizaţie non-guvernamentală, iar misiunea acesteia este să susţină mobilizarea resurselor în comunităţile din România.

Activități în care te poți implica

- pregătirea unei campanii de comunicare pentru filantropie care va avea loc în luna noiembrie 2015;
- centralizarea aplicaţiilor pentru Gala Oameni pentru Oameni;
- oferirea de informaţii organizaţiilor aplicante la eveniment;
- pregătirea materialelor publicitare pentru Săptămâna Generozităţii, care va avea ca scop promovarea comportamentului de a dona responsabil.

Perioade:

septembrie 2015 – octombrie 2015, 5 persoane – secţia Administraţie şi Management Public
2. Domeniu de practică/departament

Administrativ/Management/Promovare/Fundraising/Marketing

Activităţi în care te poţi implica

- elaborare sistem de inventariere şi urmărire utilizare materiale didactice şi educaţionale de către personalul AAT;
- elaborare bază de date articole în presa scrisa, online şi TV , despre activitatea AAT;
- asistare pregătire dosar de licenţiere a serviciilor sociale;
- informare oferită de AAT referitoare la sursele de finanţare pentru ONG-uri, care pot fi accesate de la Consiliul Local şi Consiliul Judeţean, criterii de eligibilitate aplicant, categorii bugetare, model de raportare financiară proiect;
- implicare în campania AAT: „2% pentru sute de zambete!” prin procesarea formularelor colectate de AAT în vederea creării unor baze de date pentru direct mailing, newsletter etc., precum şi pregătirea formularelor pentru depunere la administraţia financiară până la data de 25 mai;
- asistare la pregătirea unui dosar de raportare către Consiliul Local.

Perioada:
mai 2015, 5 studenţi


Perioada de practica s-a incheiat !
3. Domeniu de practică/departament
Comunicare/evenimente
Activităţi în care te poţi implica
- Monitorizarea activităţilor derulate de partenerii locali din Săptămâna Naţională a Voluntariatului (SNV) 2015;
- Contactarea telefonică a partenerilor locali pentru culegerea datelor despre fiecare activitate implementată în SNV, conform grilei de monitorizare;
- Înregistrarea datelor culese în baza de date excel;
- Redactarea unor scurte articole despre evenimentele locale organizate în SNV care vor fi postate pe pagina evenimentului.

Descrierea modului de lucru
- Alocarea sarcinilor se va face conform calendarului de activităţi SNV, conform înscrierilor realizate de partenerii locali în calendarul de activităţi al evenimentului;
- Contactarea partenerilor se va face zilnic;
- Înregistrarea datelor se va face în momentul convorbirii telefonice;
- Redactarea textelor/articolelor despre evenimentele locale se va face zilnic pentru un număr de activităţi selectate de organizatori (între 5 şi 10 texte pe zi, aproximativ 150 cuvinte/text);
- Se asigură acces la computer pentru completarea bazei de date şi telefon pentru contactarea partenerilor locali.
Cerinţe
- Abilitati de comunicar, atenţie la detalii, abilităţi de redactare text, înregistrare date.
Perioada:
1 iunie – 30 iunie 2015, timp de două săptămâni, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
4. AMM Design
Programul Urechilor Verzi


Dacă sunteţi clujeni, cel mai probabil aţi auzit deja de Urechile Verzi de la prietenii voştri maghiari. Totuşi, pentru ca lucrurile să fie de la bun început cât mai clare, expresia se referă la începători. Studenţi în ani terminali, proaspăt absolvenţi, candidaţi pentru un prim job – tineri entuziaşti, doritori să înveţe cât mai multe, care stau, aşadar, cu urechile ciulite şi antenele întinse: cu toţii se încadrează în categoria urechilor verzi.

Ce înseamnă Programul Urechilor Verzi la AMM Design şi de ce nu aţi mai auzit de el până acum?

1. Până acum se numea generic „formare profesională”. Or, într-o agenţie de creativi, înseamnă ceva mai mult decât training. Înseamnă să faci parte dintr-o echipă cu spirit tineresc, inspiraţie proaspătă, idei numai bune de răsădit, curiozitate, implicare şi deschidere. Este un program special gândit pentru cei ce ştiu să asculte, să bage la cap şi să aplice într-un stil inedit.
2. Printre participanţii de anii trecuţi, am avut marea plăcere să identificăm urechi verzi cu mare potenţial, care acum sunt voci de mare impact în domeniile unde au ales să se specializeze.
3. Proiectele în care urmează să vă implicăm necesită un grad înalt de atenţie care vă va solicita la maximum urechea, precum şi o mare prospeţime în gândire, ca să excludem din start riscul de a repeta hituri uzate sau, Doamne fereşte, de a dansa pe muzica altora.
4. Prin includerea în acest program, veţi învăţa o sumedenie de lucruri noi, de metode atipice de a face publicitate şi vă veţi putea da seama ce anume vă pasionează cel mai mult. Iar oamenilor care, la maturitate, ajung să facă ceea ce le place, viaţa le dă numai note înalte.

Aşadar. Programul începe în mai-iunie 2015, se adresează tinerilor interesaţi de design, event planning şi publicitate, iar printre proiectele în care îi vom implica se numără: un eveniment protocolar Star Assembly, Noaptea lungă a industriilor la Star Transmission, Ziua Studentului la Bosch, Transavia Golf Cup, Blaj aLive, iar în iunie avem Cupa Corporaţiilor la Cluj.

Pentru cine are urechi (verzi) să audă – am sunat clopoţelul pentru înscrieri!

Perioada de practica s-a incheiat !
5. Domeniu de practică/departament

Comunicare/Promovare/Relaţii externe
Activităţi în care te poţi implica
- Dezvoltare Ghid de Bun venit pentru Creşa şi Grădiniţă;
- Dezvoltare modul Online de prezentare Trasylvania College;
- Pregătire de template prezentări Transylvania College;
- Design postere Gradiniţă şi Creşă;
- Lista completa şi detalii legate de muzeele din Cluj;
- Pregătire Manualul părinților.

Cerinţe
Studenţii de la CRP şi Publicitate ar trebui să fie capabili să utilizeze unele dintre următoarele aplicaţii: Prezi, Articulate, Word, Info Graphic. De asemenea, stagiarii de la Transylvania College ar trebui sa cunoască bine limba engleză.

Perioade:
16 februarie 2015 – 30 martie 2015, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
6. Activitati/cerinte, stagii de practica pentru studentii de la Administratie Publica

Domeniu de practică/departament

Politici de tineret

Proiectul Cluj-Napoca - Capitala Europeană a Tineretului 2015

Activităţi în care te poţi implica

- participarea la elaborarea unor strategii de dezvoltare a relaţiilor cu administraţia locală şi naţională;
- participarea la fundamentarea legislativă a documentelor administrative;
- elaborarea unor documente administrative;
- identificarea de bune practici în ceea ce priveşte colaborarea instituţiilor administrative cu responsabilii implementării proiectelor Capitale de Tineret la nivel european;
- relaţionarea cu instituţiile administraţiei locale pentru aspecte specifice proiectului Cluj-Napoca - Capitala Europeană a Tineretului 2015;
- interpretarea şi aplicarea reglementărilor legale în domeniul organizării şi funcţionării autorităţilor şi instituţiilor publice, în vederea optimizarii activităţii Federaţiei SHARE;
- participarea la elaborarea unor propuneri de politici publice în domeniul tineretului.

Cerinţe

- Bune cunoştinte de managementul institutiilor şi autoritatilor publice sau al structurilor intermediare din administraţia centrală şi locală;
- Capacitatea de a aplica politicile, reglementarile şi instrumentele legale la situaţii sociale concrete;
- Bune cunoștințe de utilizare a programelor de editare text;
- Bune abilități de comunicare scrisă (acuratețe, expresivitate, concizie);
- Atenție la detalii;
- Cunoştinte de limba engleză;

Perioade:
martie – aprilie 2015, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
7.
Domeniu de practică/departament

Management și resurse umane

Activităţi în care te poţi implica
- Structura resurselor umane în funcţie de indicatori precum: nivelul studiilor, vârstă, sex, vechimea în muncă, categorii socio-profesionale, calificări / certificate profesionale dobândite etc.;
- Stabilirea unor indicatori de performanță (KPI) și calculul valorii numerice a acestora;
- Implicare în elaborarea unui proiect privind codul de etică;
- Identificarea axelor prioritare și a măsurilor active din paleta programelor operaționale existente în prezent, în vederea accesării fondurilor europene nerambursabile, 2014-2020;
- Scrierea etapelor de înființare și demarare activitate (istoric start up);
- Monitorizarea presei locale având ca subiect Sala Polivalentă;
- Creionarea structurii neformale a organizației și reproiectarea structurii organizaționale;
- Profilul angajaților.


Cerinţe
- Capacitate de analiză și sinteză; interes pentru conduita profesională;
- Interes pentru statistică și calcul numeric;
- Interes pentru evaluarea performanței;
- Inițiativă; capacitate de analiză și sinteză;
- Interes pentru accesare fonduri/ scriere proiecte;
- Spirit narativ și interes pentru start up; C
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Spirit de observație;
- Capacitatea de a asculta, a comunica, a socializa etc.

Perioade:
martie-aprilie 2015, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
8. Domeniul de practică/departament

Instituţia Prefectului Cluj are misiunea de a garanta respectarea legii, oferirea unor servicii de calitate, cu promptitudine şi profesionalism, în deplină transparenţă.

Proiect „Transparenţă şi calitate în administraţia publică prin social media”, Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014

Activități în care te poți implica

Utilizarea instrumentelor social media în instituţiile publice. Politici publice. Elaborare, implementare, monitorizare, evaluare. Instrumente specifice managementului calităţii totale.
- Documentare, analiza, evaluare a unei politici publice dintr-un domeniu la alegere;
- Documentare, analiza, identificarea 3 soluţii/alegerea celei mai bune soluţii la o problema actuală de interes general într-un domeniu la alegere;
- Realizarea unor activităţi care să vină în sprijinul unei campanii de informare a competenţelor instituţiei prefectului utilizând instrumente de social media;
- Realizarea unei campanii de informare/conştientizare într-un domeniu la alegere;
- Utilizarea unui instrument Total Quality Management;
- Participarea la diverse reuniuni organizate de instituţia prefectului.

Ce fel de persoane căutăm?
Căutăm presoane dinamice, comunicativi, organizaţi, atenţi la nevoile celorlalţi şi dornici să ofere sprijin, bună utilizare a programelor MS Office, bună exprimare în scris şi buna capacitate de analiză şi sinteză. Bună cunoaştere a unui program de editare foto şi/sau video (opţional).

Perioade:
martie – mai 2015, 10 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
9. Domeniu de practică/departament

Relaţii publice, comunicare şi relatii internaţionale

Activităţi în care te poţi implica

- Conceperea planului de cooperări internaţionale pentru anul 2015;
- Pregătirea, organizarea şi participarea la activităţile presupuse de vizitele la Consiliul Judeţean ale unor delegaţii străine, din regiunile partenere sau din alte regiuni;
- Elaborarea de comunicate de presă pe teme referitoare la activităţile şi proiectele prioritare ale Consiliului Judeţean;
- Pregătirea şi participarea la conferinţele de presă şi diversele evenimente aflate pe agenda publică a Consiliului Judeţean;
- Observarea pe viu şi participarea la şedinţele de Consiliu Judeţean;
- Familiarizarea cu instrumentele de comunicare ale instituţiei inclusiv web şi Facebook şi actualizarea acestora;
- Actualizarea diverselor baze de date referitoare la instituţiile şi autorităţile centrale şi locale, parlamentari, primării, servicii publice deconcentrate, sindicate şi patronate, mediu de afaceri, ONG-uri, universităţi şi facultăţi etc.;
- Pregătirea audienţelor publice ale conducerii Consiliului Judeţean, participarea la acestea şi la soluţionarea problemelor exprimate în cadrul lor;
- Pregătirea şi participarea la diverse evenimente publice organizate de Consiliul Judeţean sau la care acesta are calitatea de partener: târguri de profil, expoziţii, primiri de delegaţii oficiale etc.;
- Elaborarea documentelor oficiale impuse de procesul de rezolvare a unor petiţii formulate de către cetăţeni;
- Primirea directă a cetăţenilor şi oferirea de informaţii.

Cerinţe
Comunicativ, atent la detalii, organizat, adaptabil, capabil să lucreze sub presiunea timpului, cu diferite categorii de public ţintă. Buna cunoaştere a limbii române şi capacitate crescută de exprimare atât verbal cât şi in scris.

Perioada:
Martie – Mai, 10 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
10. Domeniu de practică/departament

1. Comunicare şi relaţii externe

Școala Elf și Grădinițele Țăndărică pregătesc lansarea unui nou proiect: înființarea Liceului „Elf”.

Activitatea în care vei fi implicat

- Analiză de chestionare, redactarea unui raport despre rezultatele chestionarelor;
- Pregătirea unor materiale despre oferta educațională a liceului cu concepție grafică unitară (prezentare curriculum, activități extracurriculare, regulament înscrieri, fișă de înscriere etc.);
- Schițarea unui plan de comunicare cu mass media;
- Realizarea unor afișe/pliante de prezentare a ofertei educaționale, grup țintă: elevi/părinți.

Cerinţe

- Abilități de lucru cu chestionare online;
- Bune abilități de comunicare scrisă (acuratețe, expresivitate, concizie);
- Atenție la detalii;
- Spirit de echipă.

Perioada şi număr persoane: 3 persoane – 30.03.2015-10.04.2015

2. Comunicare externă

În luna aprilie se vor derula activități în cadrul săptămânii „Școala Altfel”.

Activitatea în care vei fi implicat

- Studenții vor participa la activitățile din cadrul săptămânii altfel și vor pregăti articole despre activitățile organizate.
- Realizarea de interviuri cu elevii, pentru a obține impresii despre impactul activităților organizate;
- Redactare de comunicate de presă despre activitățile mai deosebite ale școlii și grădinițelor;
- Pregătirea unui album digital cu imagini (fotografii/video) din timpul activităților;

Cerinţe
- Spirit de observație;
- Abilități de comunicare scrisă (acuratețe, expresivitate);
- Fotografie;

Perioada şi număr persoane: 2 persoane, 06.04.2015-10.04.2015 şi 20.04.2015-24.04.2015

Perioada de practica s-a incheiat !
11. Domeniu de practică/departament
Biroul relaţii externe şi investitori
Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism
Serviciul Evenimente Publice
Direcţia de Taxe şi Impozite Locale – Serviciul Executare Silită Creanţe Buget Local


Activităţi în care te poţi implica
Biroul relaţii externe şi investitori
- traduceri scrisori oficiale, documente, informaţii actualizate pentru site-ul www.clujbusiness.ro, etc.;
- actualizare baze de date;
- participare activă la (co)organizarea de evenimente şi vizite specifice biroului;
- gestiune documente.
Atenţie! Principala cerinţă a Biroului Relaţii externe şi investitori este cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională, nivel minim B1. Studenţii stagiari vor susţine şi un test de limbă.

Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism
- relaţii cu publicul – informarea turiştilor;
- tururi ghidate gratuite;
- statistici şi studii de marketing;
- identificare surse de finanţare şi propuneri proiecte;
- distribuirea şi evidenţa materialelor de promovare turistică;
- actualizare site.

Serviciul Evenimente Publice
- Organizarea de evenimente: conferinţe, ceremonii academice, seminarii, workshopuri cu audienţă naţională şi internaţională, concerte şi festivaluri adresate întregii comunităţi;
- Organizarea protocolului pentru delegaţiile din ţară sau străinătate care vizitează Primăria municipiului Cluj-Napoca;
- Actualizarea şi exploatarea bazei de date formată în cadrul serviciului;
- Înregistrarea corespondenţei de la registratură şi repartizarea lor în mapele primarului şi redistribuirea acestora pe direcţii;
- Organizarea protocolului pentru delegaţiile din ţară sau străinătate care vizitează Primăria municipiului Cluj-Napoca;
- Primirea delegaţiilor străine.

Direcţia de Taxe şi Impozite Locale – Serviciul Executare Silită Creanţe Buget Local
- Verificarea legalităţii proceselor verbale de constatare a contravenţiilor;
- Arhivare;
- Redactare rapoarte şi situaţii;
- Analizarea dosarelor de executare silită;
- Sortarea corespondenţei;
- Analiza şi aplicarea legislaţiei în vigoare;
- Organizarea şi structurarea actelor operate.

Perioada:
aprilie 2015 – 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
12. Domeniul de practică/departament

Comunicare și relaţii externe

Asociaţia pentru Relaţii Comunitare (ARC) este o organizaţie non-guvernamentală, iar misiunea acesteia este să susţină mobilizarea resurselor în comunităţile din România.

Activități în care te poți implica

Organizarea unei conferinţe de fundraising;
Realizarea de materiale de comunicare la conferinţă de fundraising (relatare în timp real a conferinţei): interviuri cu participanţi, concluzii şi învăţăminte de la atelierele conferinţei;
Elaborarea raportului conferinţei de fundraising;
Editarea de materiale pentru promovarea on line a platformei DONATIE.RO şi a campaniilor care se desfăşoară pe această platformă;
Monitorizarea presei în privinţa donaţiilor şi a sponsorizărilor.

Perioade:

aprilie 2015 – mai 2015, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
13. Domeniu de practică/departament

Comunicare şi relaţii externe

În perioada februarie-martie 2015, FNO va derula 2 competiţii de proiecte în folosul comunităţii pentru profesorii şi tinerii din IMPACT.

Activitatea în care vei fi implicat
- Actualizarea bazei de date cu beneficiarii din programul IMPACT;
- Pregătire mesaje pentru pagina de Facebook;
- Contactare telefonic şi pe mail a voluntarilor pentru diferite evenimente;
- Realizarea template-urilor de proiecte ale cluburilor IMPACT;
- Pregătirea şi editarea pozelor (colaje) pentru articolele de pe site-ul fundaţiei.

Training – organizare/administrativ

În perioada ianuarie-februarie 2015, FNO derulează 9 traininguri cu peste 150 de participanţi pe teme de educaţie non-formală şi Advocacy.

Activitatea în care vei fi implicat

- Contactare telefonică şi e-mail a participanţilor la cursuri pentru confirmările de participare şi oferirea de informaţii logistice;
- Centralizare înscrieri la cursuri:
- Introducere date/informaţii despre participanţi în baza de date;
- Introducere şi centralizare feedback participanţi;
- Organizare logistică a cursurilor (pregătire materiale pentru curs, multiplicare, aranjare mape pentru participanţi, etc.)

Cerinţe

Comunicativ, extrem de organizat, prietenos, atent la nevoile celorlalţi şi dornic să ofere sprijin, bună utilizare baze de date, bună exprimare în scris, bună cunoaştere a unui program de editare text şi foto.

Perioada
februarie 2015 – martie 2015 – 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
14. Domeniul de practică/departament

Comunicare și relaţii externe
Relația cu familii partenere
Fundraising
Administrativ/asistență management


Habitat for Humanity Cluj este o organizație nonguvernamentală care aduce împreună oameni și resurse pentru a construi case, comunități și speranță. De 15 ani construiește, reabilitează și renovează în județul Cluj pentru a elimina locuirea sărăcăcioasă.

Activități în care te poți implica

- Documentare pe domeniul locuirii decente și eficienței energetice, la nivel local, național și internațional;
- Sprijin în promovarea și selectarea familiilor beneficiare ale programului de construcții noi Habitat (abordare parteneri, ONG-uri, instituții publice);
- Scrierea textelor pentru newslettere, siteul organizației și canalele de social media;
- Realizarea de interviuri cu voluntari locali și internaționali;
- Sprijin în realizarea prezentărilor pentru activități de strângere de fonduri;
- Sprijin în promovarea campaniei de donații prin mecanismul debit direct;
- Asistență în planificarea activităților echipei, monitorizare, follow-up discuții;
- Asistență în organizarea achizițiilor, documentarea și organizarea actelor.

Ce fel de persoane căutăm?
Căutăm tineri flexibili, cu răbdare și atenție la detalii, care scriu și vorbesc fluent română și engleză. Dacă rezonezi cu cauza Habitat, te așteptăm cu drag în echipă!

Perioade:

martie – aprilie 2015, 5 persoane – secţia Administraţie Publică
martie – aprilie 2015, 5 persoane – secţia Comunicare şi Relaţii Publice, secţia Publicitate

Perioada de practica s-a incheiat !
15. Activitati/cerinte, stagii de practica pentru studentii de la Comunicare si Relatii Publice, Publicitate

Domeniu de practică/departament

Comunicare si relatii publice

Proiectul Cluj-Napoca - Capitala Europeană a Tineretului 2015

Activităţi în care te poţi implica
- Participarea la implementarea şi monitorizarea campaniilor de comunicare;
- Sprijinirea membrilor Federaţiei SHARE în diseminarea informaţiilor despre proiectele acestora;
- Pregătirea mesajelor pagina web;
- Pregătirea mesajelor de mediatizare a activităților pe pagina de Facebook;
- Pregătirea materialelor pentru întâlnirea cu stakeholders;
- Participarea la întâlnirea cu stakeholders;
- Participarea la realizarea conţinutului kitului de prezenţă la evenimente.

Cerinţe

- Capacitate de sinteză;
- Abilităţi sociale crescute;
- Cunoştinte bune de MS Office si Internet;
- Bune cunoștințe de utilizare a programelor de editare text;
- Bune abilități de comunicare scrisă (acuratețe, expresivitate, concizie);
- Atenție la detalii;
- Cunoştinte medii de limba engleză.

Perioade:
martie – aprilie 2015, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
16. Domeniu de practică/departament

Comunicare şi relaţii externe

Proiectul „Successful European Entrepreneurs” 2014-2016 în cadrul programului Erasmus pentru Tineri Antreprenori.

Activitatea în care vei fi implicat
- Pregătire campanie de informare a publicului cu privire la proiectul „Successful European Entrepreneurs” (presă scrisă, online, organizare seminarii);
- Redactare de impresii din partea tinerilor antreprenori şi a antreprenorilor-gazdă, participanţi în program, pentru pagina proiectului, pagina de Facebook;
- Pregătire comunicat de presă despre proiect;

Scriere de proiecte şi cereri de finanţare

Proiecte de Parteneriat Erasmus+, pentru domeniul adulţilor, vocaţional şi tineret.
Activitatea în care vei fi implicat

- Analiză de documente program Erasmus + (ghid, fişa de valuare);
- Analiza formular de aplicaţie;
- Conturare obiective şi activităţi pentru proiecte de parteneriat în domeniul adulţilor, vocaţional şi tineret;
- Scriere drafturi pentru proiecte de parteneriat în domeniul adulţilor, vocaţional şi tineret.

Cerinţe

Bune cunoştinţe de utilizare a programelor de editare text, bune abilităţi de comunicare scrisă în limba română (acurateţe, expresivitate, concizie), cunoştinţe de limba engleză, cel puţin nivel mediu; atenţie la detalii, seriozite, iniţiativă.

Perioada
februarie-martie 2015 – 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
17. Domeniu de practică/departament

Marketing şi Relatii Internaţionale

Azimut Vision (www.azimutvision.ro) realizeaza proiecte de IT (în mod special în domeniile educaţie şi turism) pentru instituţii şi companii din străinatate.
Divizia de Training susţine cursuri de business, grafică şi IT atât face-2-face, cât şi online.


Activităţi în care te poţi implica

Marketing (Cursuri)

- gestionare/promovare pagini de Facebook;
- pregătire materiale promoţionale;
- elaborare texte/oferte pentru pagina web;
- contactarea prin e-mail/Facebook a partenerilor actuali;
- gestionare baze de date parteneri, grup ţintă etc.;
- implicare în elaborarea/verificarea/corectarea materialelor de curs;
- comunicarea cu unităţile de învăţământ partenere;
- cercetare – documentare;
- activităţi diverse de birotică şi secretariat.


Relaţii Internaţionale (Proiecte IT)
- pregătire texte/oferte pentru pagina web;
- gestionare / promovare pagina Facebook;
- contactarea prin e-mail potenţiali beneficiari;
- realizare /gestionare bază de date concurenţi / beneficiari;
- realizare de materiale de promovare a ofertei de magazine online Azimut Vision;
- realizare materiale promoționale;
- activităţi diverse de birotică şi secretariat.


Cerinţe

Ce fel de studenti/masteranzi ne dorim? Ne dorim persoane organizate, comunicative, atente la detalii, inovative, nefumatoare şi care să cunoască cel puţin o limbă străină.

Perioada:

februarie 2015 – aprilie 2015: 10 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !

18. Domeniu de practică/departament
Comunicare/Training/Administraţie
În această perioadă ALV va desfăşura cursul de formare Formator specializare şi activităţi de dezvoltare a competențelor de comunicare în limba română cu elevi din învăţământul primar şi gimnazial – vorbitori de limbă română ca limbă nematernă – Programul Comoara de cuvinte. În lunile februarie – martie a.c., ALV desfăşoară activităţi în cadrul Proiectelor Fiecare copil în grădiniţă și Literație la puterea 3 – focalizare pe familii rome.
Activităţi în care te poţi implica
- pregătire mesaje pagina web a ALV;
- pregătire mesaje de mediatizare a activităților pe pagina de facebook;
- contactarea prin e-mail şi telefonic a persoanelor responsabile de diferite activităţi sau a persoanelor incluse în grupul ţintă;
- realizarea bazei de date cu beneficiarii;
- comunicarea cu unităţile de învăţământ;
- actualizarea bazei de date-grup ţintă;
- pregătire materiale pentru activitățile desfășurate în cadrul cursului de formare Formator specializare;
- participare la activitățile desfășurate în cadrul cursului de formare Formator specializare;
- pregătire materiale pentru activitățile desfășurate în cadrul Programului Comoara de cuvinte;
- participare la activitățile desfășurate în cadrul Programului Comoara de cuvinte;
- implicare/suport în elaborarea de instrumente/ materiale de curs (fişe de lucru, chestionar feedback etc.);
- implicare / suport în realizarea ppt-urilor pentru curs;
- asistarea şi implicarea în activităţile de formare și activitățile desfășurate cu elevii;
- contactarea participanţilor pentru confirmarea participării;
- gestionare bază de date cursanţi;
- pregătirea materialelor de curs (tehnoredactare, multiplicare etc.)
- prelucrare, centralizare şi implicare în interpretarea chestionarelor de feed-back;
- activităţi de birotică şi secretariat (completat adeverinţe pentru cursanţi, actualizat bază de date membri ALV, arhivare date / documente etc.) ;
- realizare de interviuri filmate cu președinții ALV în scopul încărcării pe pagina web;
- editare film, redactare de comunicate de presă;
- redactare de comunicate de presă;
- realizare de materiale de promovare a ofertei de activităţi ALV.

Cerinţe
Ne dorim persoane cu un foarte bun management al timpului, capabile să-și respecte angajamentele luate, organizate, comunicative, sociabile, flexibile, compliante cu competențe de comunicare orală și scrisă în limba română de nivel excelent şi care să deţină competenţe de operare pe calculator. De asemenea, avem nevoie de persoane organizate, adaptabile, rezistente la stres, persuasive, cu un nivel ridicat de dezvoltare al abilităţilor sociale şi de comunicare.

Perioade:
16 februarie – 27 februarie 2015 – 1 persoană
2 martie – 13 martie 2015 – 2 persoane
16 martie – 27 martie 2015 – 2 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
19. 1. Domeniu de practică/departament: Consultanţă pentru dezvoltare de afaceri - 2 persoane

Activităţi în care te poţi implica
- Scriere şi implementare proiecte finanţate din fonduri nerambursabile de la bugetul de stat şi fonduri structurale;
- Realizare planuri de afacere.

Cerinţe
- Cunoştinţe foarte bune de limba română;
- Cunoştinte bune de MS Office şi Internet;
- Bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă


2. Domeniu de practică/departament: Educaţie non formală/ Training antreprenoriat social - Proiectul “Up-skilling Europe” finanţat prin programul Erasmus+ - 2 persoane

Activităţi în care te poţi implica
- Realizarea curriculei având ca tematica antreprenoriatul social în Europa;
- Identificarea unor activităţi pentru dezvoltarea abilităţilor în rândul persoanelor cu risc de excluziune socială;
- Activităţi administrative aferente proiectului.

Cerinţe
- Cunoştinţe foarte bune de limba engleză;
- Capacitate de sinteză;
- Creativitate şi abilităţi de comunicare;
- Cunoştinţe bune de MS Office şi Internet.


3. Domeniu de practică/departament: Proiecte pentru tineri - 1 persoană

Activităţi în care te poţi implica
- Identificarea unor proiecte destinate tinerilor;
- Detalierea activităţilor şi construirea bugetului;
- Pregătirea promovarii proiectelor.

Cerinţe
- Bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- Creativitate;
- Cunoştinşe bune de MS Office şi Internet;
- Cunoştinţe de promovare on-line.

Perioade:
16 februarie 2015 – 30 martie 2015, timp de două săptămâni

Perioada de practica s-a incheiat !
20. Domeniu de practică/departament
Comunicare și relații externe
Activităţi în care te poţi implica
Program YouthBank România
- Update bază de date media și parteneri;
- Monitorizare media YouthBank România;
- Update cont de Facebook;
- Pregătire mesaje, news și articole pentru website;
- Ajutor în centralizarea unor chestionare de evaluare a membrilor YouthBank Cluj;
- Ajutor în pregătirea materialelor promoționale YouthBank pentru etapa de grantmaking a programului;
- Redactare comunicate de presă;
- Ajutor în selecția proiectelor ce vor fi finanțate din fondul YouthBank Cluj;
- Traduceri.

Festivalul Cultural Miraje
- Pregătire campanie de promovare;
- Update cont de Facebook și pregătire comunitate pentru eveniment.

Fundația în sine
- Pregătire campanie de fundraising (research, pregătire mesaje, pregătire materiale, lansare), lucru în raport și analiză Google Ads, Facebook Ads, raportări pe Google Analytics;
- Activități de secretariat: mailing, sunat la parteneri, centralizări, introducere de date, lucru în Salesforce;
- Alte activități contextuale în funcție de zile, perioadă, evenimente.

Cerinţe
- Persoane organizate, sociabile, flexibile și dispuse să lucreze cu tineri de liceu; competențe tehnice minime (operare PC, Microsoft Office), creativitate sporită mai ales pentru campania de FR; cunoscători de limba engleză la nivel mediu cel puțin; persoane atente la detalii şi prietenoase.

Perioade:
1 martie – 30 martie 2015, timp de două săptămâni, 5 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
21. Domeniu de practică/departament

Marketing – fundraising

Fundraising – În perioada noiembrie-decembrie, Asociatia Preventis desfăşoară campanii de strangere de fonduri prin metoda Debit Direct.

Comunicare & PR la nivel organizaţional

Activităţi în care te poţi implica

- Pregatirea şi trimiterea materialelor informative şi de mulţumire pentru donatori (Newsletter);
- Pregatirea şi trimiterea felicitărilor de Crăciun către donatori;
- Strângere de fonduri prin metoda Debit Direct;
- Contribuţie la materialele de prezentare a proiectelor către potenţialii donatori;
- Pregatire şi postare mesaje pe pagina de facebook a Asociaţiei Preventis şi a sitului supradozadeadevar.ro;
- Scriere articole pentru site-ul Preventis;
- Contribuţie la Raportul anual al Asociaţiei;

Cerinţe

Bună exprimare în scris
Bună cunoaştere a unui program de editare text şi foto
Scris frumos
Atenţie la detalii
Abilităţi de comunicare şi de interacţiune cu multe persoane noi
Atitudine pozitivă şi convingătoare
Creativitate

Perioada:
17/24 noiembrie – 19 decembrie 2014, 5 persoane


Perioada de practica s-a incheiat !
22. Domeniu de practică/departament

Marketing/cercetare de piaţă

1. Cercetare a sectorului industriei de mobilă pe zona de B2C (business-uri care se vând consumatorilor) şi în special a persoanelor fizice care achiziţioneaza mobilă şi industria care le deserveşte.

2. Cercetare a sectorului industriei de mobilă pe zona de B2B (business-uri care se vând altor business-uri), şi în special a companiilor/persoane juridice care achiziţioneaza mobilă şi industria care le deserveşte.

Activitatea în care vei fi implicat

Cercetare de piaţă 1

Stare de fapt: unul dintre domeniile pe care Perpetuum le va dezvolta în perioada următoare este cel al producţiei de mobilă. Ca atare, este nevoie de o map-are cât mai clară a industriei şi comportamentelor consumatorului. Acest studiu va acoperi zona de mobilă pentru business.
Obiectivul proiectului: îmbunătăţirea perspectivei şi informaţiilor pe care Perpetuum le are referitor la piaţa de mobilă din România.
Subiectul cercetării: companiile care achizţionează mobilă în România.
Desfăşurarea studiului: se va realiza în două faze, una calitativă şi una cantitativă.

Cercetare de piaţă 2

Stare de fapt: unul dintre domeniile pe care Perpetuum le va dezvolta în perioada următoare este cel al producţiei de mobilă. Ca atare, este nevoie de o map-are cât mai clară a industriei şi comportamentelor consumatorului. Acest studiu va acoperi zona de mobilă de consum.

Obiectivul proiectului: îmbunătăţirea perspectivei şi informaţiilor pe care Perpetuum le are referitor la piaţa de mobilă din România.
Subiectul cercetării: persoanele fizice care achiziţionează mobilă şi industria care le deserveşte.
Desfăşurarea studiului: se va realiza în două faze, una calitativă şi una cantitativă.

Perioada şi număr de persoane

noiembrie – decembrie – 10 persoane, specializările CRP şi Publicitate (licenţă an III/masterat)


Perioada de practica s-a incheiat !
23. Domeniu de practică/departament

Comunicare şi relaţii externe/ Marketing – fundraising

În perioada octombrie-noiembrie, FNO va deschide la nivel naţional 40 de noi cluburi IMPACT destinate tinerilor din gimnaziu şi liceu.

Training – organizare/administrativ/ Marketing – fundraising

În perioada octombrie-noiembrie, FNO derulează 4 sesiuni de training cu peste 100 de participanţi pe teme de educaţie non-formală.

Activitatea în care vei fi implicat:

- Construirea unui calendar cu datele de naştere ale voluntarilor profesori;
- Updatarea bazei de date cu noii beneficiari din programul IMPACT;
- Pregătire mesaje pentru pagina de facebook;
- Suport pe gâdirea unei strategii de promovare şi selecţie tineri în club IMPACT;
- Contactare telefonic şi pe mail a voluntarilor pentru diferite evenimente;
- Contactare telefonică şi e-mail participanţi la cursuri pentru confirmările de participare şi oferirea de informaţii logistice;
- Centralizare înscrieri la cursuri;
- Introducere date/informaţii despre participanţi în baza de date;
- Introducere şi centralizare feedback participanţi;
- Organizare logistică a cursurilor (pregătire materiale pentru curs, multiplicare, aranjare mape pentru participanţi, etc.);
- Pregătire şi trimitere materiale informaţionale şi de mulţumire pentru donatori;
- Centralizare feedback-uri beneficiari şi formulare rezultate/impact eveniment IMPACŢIUNEA către donatori;
- Realizare salepitch pentru evenimentul IMPACŢIUNEA în 2015;

Cerinţe:

Comunicativ, extrem de organizat, prietenos, atent la nevoile celorlalţi şi dornic să ofere sprijin, bună utilizare baze de date, bună exprimare în scris, bună cunoaştere a unui program de editare text şi foto.

Perioada:
noiembrie 2014 – decembrie 2014 – 5 persoane


Perioada de practica s-a incheiat !
24. Domeniu de practică/departament

Comunicare

În această perioadă ALV va desfăşura ateliere de lucru cu cadre didactice şi activităţi educative cu elevi din învăţământul primar şi gimnazial. În perioada noiembrie – decembrie ALV desfăşoară activităţi în cadrul Proiectului Fiecare copil în grădiniţă. În luna noiembrie, în cadrul Proiectului Literație la puterea 3 - focalizare pe familii rome, ALV va organiza o întâlnire cu stakeholders.

Training/Administraţie

În perioada noiembrie-decembrie ALV va desfăşura un atelier de lucru Dezvoltare personală prin mandala şi un workshop Exerciţii de spargere a gheţii, încălzire şi intercunoaştere.

Marketing şi Fund-raising

În perioada noiembrie-decembrie ALV va organiza o campania Împreună pentru 8100 de lectură! - strângere de fonduri cu scopul de a oferi 8100 de minute de lectură unor copii şi familii clujene.

Activităţi în care te poţi implica

- pregătire mesaje pagina web a ALV;
- pregătire mesaje de mediatizare a activităților pe pagina de facebook;
- contactarea prin e-mail şi telefonic a persoanelor responsabile de diferite activităţi sau a persoanelor incluse în grupul ţintă;
- realizarea bazei de date cu beneficiarii;
- comunicarea cu unităţile de învăţământ;
- actualizarea bazei de date-grup ţintă;
- pregătire materiale pentru întâlnirea cu stakeholders;
- participarea la întâlnirea cu stakeholders;
- implicare/suport în elaborarea de instrumente/ materiale de curs (fişe de lucru, chestionar feedback etc.);
- implicare / suport în realizarea ppt-urilor pentru curs;
- asistarea şi implicarea în activităţile de formare;
- contactarea participanţilor pentru confirmarea participării;
- gestionare bază de date cursanţi;
- pregătirea materialelor de curs (tehnoredactare, multiplicare etc.)
- prelucrare, centralizare şi implicare în interpretarea chestionarelor de feed-back;
- activităţi de birotică şi secretariat (completat adeverinţe pentru cursanţi, actualizat bază de date membri ALV, arhivare date / documente etc.) ;
- realizare de interviuri filmate cu președinții ALV în scopul încărcării pe pagina web, - editare film, redactare de comunicate de presă;
- redactarea de texte pentru pagina web;
- realizare de materiale de promovare a ofertei de activităţi ALV;
- realizare materiale promoționale;
- implicare în atragere de fonduri;
- implicare în organizarea campaniei;

Cerinţe:

Ne dorim persoane organizate, comunicative, sociabile, flexibile, compliante cu competențe de comunicare orală și scrisă în limba română de nivel excelent şi care să deţină competenţe de operare pe calculator. De asemenea, avem nevoie de persoane organizate, adaptabile, rezistente la stres, persuasive, cu un nivel ridicat de dezvoltare al abilităţilor sociale şi de comunicare.

Perioade:

3 noiembrie – 14 noiembrie 2014 – 1 persoană
24 noiembrie – 5 decembrie 2014 – 2 persoane
8 decembrie – 19 decembrie 2014 – 2 persoane

Perioada de practica s-a incheiat !
25. 1. Domeniu de practică/departament

Programul DEEDin

Program de promovare a voluntariatului în moduri inovative și dezvoltarea unei aplicații pe mobil, implementat în parteneriat cu Valmiera Community Foundation (Letonia), Health City Community Foundation (Slovacia) și West Flanders Community Foundation (Belgia). Prin intermediul Programului s-a creat un parteneriat cu Federația Fundațiilor Comunitare din România și Federația Volum în vederea coorganizării Galei Naționale a Voluntariatului din data de 12 decembrie 2014.

Funcția: Project Assistant

Activităţi în care te poţi implica

- familiarizarea cu programul: citirea aplicației, discuție cu tutorele de practică;
- promovare program: contactarea a 20 de organizații nonprofit din Cluj Napoca în vederea dezvoltării unui parteneriat;
- organizarea a două întâlniri cu reprezentanți ai organizațiilor;
- pregătirea materialelor pentru întâlniri;
- pregătirea a diverse doodle-uri și drafturi de chestionare sau Google docs/forms în vederea pregătirii întâlnirii;
- follow-up întâlniri: transcrierea ideilor/temelor principale ale discuțiilor, pregătirea de drafturi text, transmiterea informațiilor către parteneri;
- promovarea pe social media a programului;
- suport pentru organizare Gală: pregătit drafturi mesaje, invitații, ținut legătura cu partenerii, căutat oferte de preț;
- alte responsabilități punctuale legate de proiect.

Perioada:

3 noiembrie – 14 noiembrie 2014 – 2 persoane


Perioada de practica s-a incheiat !
26. „Prieteni de nota 10” – campanie de susţinere a incluziunii şcolare pentru copii cu autism, 6 octombrie – 18 decembrie 2014. Campania urmăreşte:
- conștientizarea asupra autismului în rândul elevilor din școlile și liceele clujene din dorința de a-i sensibiliza și pregăti pentru situația în care au sau vor avea un coleg afectat de autism;
- strângerea de fonduri pentru funcționarea departamentului de incluziune școlară a copiilor cu autism care beneficiază de serviciile Centrului nostru de zi.

Domeniu de practică/departament

Organizarea unui spectacol
Promovare
Fundraising
Marketing


Activităţi în care te poţi implica

- Distribuirea afişelor în licee;
- Feedback licee (telefonic, revizitare);
- Baza de date cu înscrierile la eveniment; baza de date finală;
- Menţinerea legăturii cu CONCURENŢII
- Vânzarea biletelor; primirea spectatorilor; distribuirea materialelor informative AAT
- Idei/strategii de promovare; promovare pe grupuri de socializare; promovare media (radio/TV/ziar local);
- Idei de fundraising pentru eveniment; căutare sponsori pentru eveniment; sponsori premii/tombolă;
- Materiale informative pentru licee (pregătire şi distribuire); pregătire materiale pentru eventualii sponsori (materiale informative, scrisori de mulţumire, contracte sponsorizare); idei de marketing pentru promovarea evenimentului.

Perioada:
noiembrie – decemrbrie 2014, 5 studenţi


Perioada de practica s-a incheiat !
27. Domeniu de practică/departament

Comunicare şi relaţii externe

Scoala Elf şi Grădiniţele Tăndărică pregătesc lansarea a două sedii noi (unul pentru şcoală şi unul pentru grădiniţă)

Activitatea în care vei fi implicat

- Pregătire campanie de informare a publicului cu privire la noile sedii;
- Redactare de articole pentru site-ul şcolii (relatări despre activităţi curente ale şcolii/grădiniţelor sau despre evenimente deosebite);
- Pregătirea unor comunicate de presă despre evenimente deosebite;
- Pregătirea unui portofoliu cu imagini (fotografii/video) care să ilustreze activităţile din şcoală şi grădiniţe;
- Actualizarea paginii de Facebook a şcolii cu noutăţi;
- Pregătirea unor materiale publicitare tiparite pentru promovarea ofertei educaţionale a gradiniţelor şi a şcolii;

Cerinţe

- Bune cunoștințe de utilizare a programelor de editare text;
- Bune abilități de comunicare scrisă (acuratețe, expresivitate, concizie);
- Atenție la detalii;

Perioada şi număr persoane

2 persoane – Şcoala ELF (str. Pascaly 2-4)
Perioade: 10 noiembrie -21 noiembrie 2014 – 1 persoana; 24 noiembrie – 5 decembrie 2014 – 1 persoana

3 persoane – Grădinițele Ţăndărică (câte o persoană pentru fiecare sediu: str. Brâncuși, str. Câmpului, str. Donath) Perioada: 10 noiembrie – 21 noiembrie 2014

Perioada de practica s-a incheiat !
28.
Domeniu de practică/departament
Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism
Serviciul Evenimente Publice

Activităţi în care te poţi implica
Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism (2 studenţi)
- Relaţii cu publicul (informarea turiştilor);
- Tururi ghidate gratuite ale oraşului;
- Statistici şi studii de marketing, identificare surse de finanţare şi propuneri proiecte;
- Distribuire şi evidenţa materialele de promovare turistică;
- Actualizare site.

Serviciul Evenimente Publice (3 studenţi)
- Actualizare baze de date;
- Expediere felicitări cu ocazia sărbătorilor de iarnă;
- Participare la organizare de evenimente la nivel local;
- Activităţi de protocol, muncă de teren, etc.

Perioada:
Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism: 1 persoană – 17 noiembrie – 28 noiembrie
1 persoană – 2 decembrie – 15 decembrie (inclusiv)
Serviciul Evenimente Publice: 1 persoană – 17 noiembrie - 28 noiembrie
1 persoană – 1 decembrie - 12 decembrie (acest serviciu lucreaza şi în 1 decembrie)
1 persoană – 15 decembrie - 31 decembrie (25 decembrie zi nelucrătoare, 31 decembrie zi lucrătoare)


Perioada de practica s-a incheiat !

 

 



Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de
Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.