·   Descrierea cursului

 

 

Obiectivele cursului:

 

1.      Formarea unei viziuni de ansamblu asupra desfășurării unei campanii de PR;

 

2.      Prezentarea principalelor elemente ale campaniei;

 

3.      Formarea unui sistem de lucru în ceea ce privește desfășurarea unei campanii de PR;

 

4.      Crearea unui model de campanie adaptat nevoilor din teren;

 

5.      Analiza principalelor strategii de PR din cadrul unei campanii de PR.

 

 

Pe parcursul acestui curs masteranzii se vor familiariza cu înțelegerea unor noțiuni teoretice fundamentale referitoare la campaniile de PR, care stau la baza desfășurării în bune condiții  a unei astfel de campanii. De asemenea, cursul prezintă mai multe modele de desfășurare a campaniilor de PR comercial/servicii. Masteranzii vor analiza modul de desfășurare a unei campanii de PR și a pașilor care trebuie urmați într-un astfel de demers. În cadrul acestui curs masteranzii vor cunoaște un nou model de campanie de PR

Campanii si strategii PR.pdfCampanii si strategii PR.pdf

Pe parcursul acestui curs studentii se vor familiariza cu înțelegerea unor noțiuni teoretice care stau la baza tehnicilor avansate d comunicare. De asemenea, vor analiza principalele trei tipuri de percepere și a celor mai importante tipuri de profile fiziologice de exprimare a faciesului uman. Vor fi analizate de asemenea, principalele tipuri de calibrare. Studentii vor învăța să empatizeze,să perceapă corect și să calibreze corect un partener de dialog, îmbinând elementele de ordin teoretic cu cele de ordin practic. 


Tehnici avansate de comunicare.pdfTehnici avansate de comunicare.pdf

Descrierea disciplinei:

 

Cursul de responsabilitate socială corporativă îşi propune familiarizarea studenţilor cu conceptul şi procesul de CSR, precum şi cu integrarea acestuia în agenda companiilor moderne. Pornind de la situaţia globalizării afacerilor moderne şi a consecinţelor acestui proces, discuţiile legate de responsabilitatea socială corporativă se vor axa pe mai multe dimensiuni şi vor avea o bază atât teoretică cât şi una practică. Astfel studentul care va participa la acest curs va dobândi cunoştinţele necesare completării întregii formări pe care Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Stiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării i le oferă ca viitor specialist în comunicare, relaţii publice şi publicitate.

Temele abordate, precum rolul CSR-ului în corporaţiile multinaţionale în contextul globalizării, afacerile responsabile sunt afaceri profitabile, importanţa CSR-ului dar şi criticile aduse acestui proces, teoriile şi modelele de aplicabilitate a activităţii de CSR, conceptul de dezvoltare durabilă ce susţine CSR-ul, roul relaţiilor publice în activitatea de CSR etc. vor lărgii aria cunoştinţelor dobândite până acum şi vor susţine integrarea în câmpul muncii a studentului, ce va avea o viziune mult mai amplă asupra jocurilor economice în epoca actuală.


CSR.pdfCSR.pdf

·   Descrierea cursului

 

 

Obiectivele cursului:

 

1.      Formarea unei viziuni de ansamblu asupra desfășurării unei campanii de PR;

 

2.      Prezentarea principalelor elemente ale campaniei;

 

3.      Formarea unui sistem de lucru în ceea ce privește desfășurarea unei campanii de PR;

 

4.      Crearea unui model de campanie adaptat nevoilor din teren;

 

5.      Analiza principalelor strategii de PR din cadrul unei campanii de PR.

 

 

Pe parcursul acestui curs masteranzii se vor familiariza cu înțelegerea unor noțiuni teoretice fundamentale referitoare la campaniile de PR, care stau la baza desfășurării în bune condiții  a unei astfel de campanii. De asemenea, cursul prezintă mai multe modele de desfășurare a campaniilor de PR comercial/servicii. Masteranzii vor analiza modul de desfășurare a unei campanii de PR și a pașilor care trebuie urmați într-un astfel de demers. În cadrul acestui curs masteranzii vor cunoaște un nou model de campanie de PR.