Cursul îşi propune dobândirea de cunoştinţe şi formarea de deprinderi în cercetarea și planificarea strategică din domeniul relațiilor publice

Cunoştinţele şi deprinderile formate în cadrul acestei discipline reprezintă scheletul pentru orice demers de planificare, analiză şi evaluare din spaţiul comunicării. 

In acest sens, sunt prezentate cadrele de aplicare a metodologiilor şi tehnicilor de cercetare și elaborarea planurilor strategice din spatial communicational. 

Cursul îşi propune dezvoltarea gândirii critice şi analitice, capacitatea de a realiza cercetări și planulri de comunicare strategică pentru sistemele de comunicare și realții publice.

Managementul strategic al sistemelor de comunicare.pdfManagementul strategic al sistemelor de comunicare.pdf

Relaţia dintre Publicitate şi PR, definirea şi clasificarea media în raport cu publicitatea, teoriile privind utilizarea media în publicitate, sponsorizarea, product placementul, marketingul direct, promovarea vânzărilor, constituie temele centrale ale cursului de Instrumente BTL.


Instrumente BTL Master.pdfInstrumente BTL Master.pdf

Cursul de Planificare si strategie publicitara  isi propune sa completeze cunostintele studentilor in ceea ce priveste comunicarea publicitara. Acest curs oferă studenţilor oportunitatea de a înţelege şi de a aprofunda  modul în care cercetarea este utilizată în domeniul marketing-ului şi al publicităţii. În acest sens, se pune accentul atât pe exemple concrete legate de modul în care anumite campanii publicitare au fost create în urma utilizării metodelor de cercetare, cât şi pe rolul pe care consumatorul îl are în conturarea unei campanii publicitare.


Syllabus_Planificare si strategie publicitara MASTER ID.pdfSyllabus_Planificare si strategie publicitara MASTER ID.pdf