Cursul este destinat studenţilor din anul I ai Secţiei de Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării. Dat fiind faptul că profesia pentru care se pregătesc aceşti studenţi este, generic vorbind, aceea de comunicator, utilitatea unui curs de Comunicare verbală şi nonverbală este evidentă. Pentru o astfel de profesie, conştientizarea importanţei noţiunii de comunicare în societatea actuală, cunoaşterea perspectivelor teoretice elaborate asupra acestui domeniu foarte complex, stapânirea deplină a resurselor limbajului verbal şi ale limbajelor nonverbale sunt, în mod categoric, indispensabile. Or, tocmai acestea sunt obiectivele majore ale cursului pe care îl propunem.


Suport de curs-CVNV.pdfSuport de curs-CVNV.pdf

Definirea si clasificarea publicitatii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea
în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitara.
Pentru a fi un bun specialist în domeniul stiintelor comunicarii si în relatiile publice, este
important sa fie asimilate informatii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de
succes este important sa stim care sunt preferintele media ale publicului nostru tinta si care
sunt caracteristicile comportamentului sau de consum media.

Comunicare publicitara.pdfComunicare publicitara.pdf